Кошик
1207 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Вимоги до обміну: товарний вид і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бірки і ярлики на місці; товар, не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд.; товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні; Ви можете написати нам листа на пошту zootochka348@gmail.com з темою "Обмін та повернення", номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації. Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення. Звернутися до оператора за телефонами: +380999686983, +380632293035. Якщо повернення або обмін відбувається через неналежу якість або невідповідность замовленню, повернення або обмін здійснюється за рахунок Продавця. У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини Продавця - транспортні послуги будуть платними і складуть 50 грн. Способи відшкодування грошових коштів • банківська карта

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner